Dołącz do

FAQ - rebranding klubów Fit Projekt

FAQ - rebranding klubów Fit Projekt

Już 3 kwietnia kluby Fitarena, Quanfit i KIKO+ dołączą do rodziny Well Fitness!

Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i dołączyć do społeczności, która wspiera się w budowaniu zdrowych nawyków, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

    • Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?
      Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Nowy Regulamin obowiązuje od 3 kwietnia 2024r. Jeśli nie akceptujesz nowego Regulaminu, do ww. dnia możesz wypowiedzieć dotychczasową Umowę.
    • Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?
      Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.
    • Kto jest administratorem moich danych osobowych?
      Administrator danych osobowych pozostaje ten sam – Fit Projekt Sp. z o.o. Informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Fit Projekt możesz znaleźć na stronie wellfitness.pl w zakładce “Centrum prywatności”.
    • Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?
      Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.
    • Nie chcę już trenować w waszym klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?
      Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub.
    • Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?
      Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Informacje dot. okresu wypowiedzenia znajdziesz w Regulaminie Klubowicza.
    • Czy mogę zawiesić karnet?
      Tak, możesz zawiesić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Klubowicza Well Fitness.
    • Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?
      Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona.
    • Czy moje zadłużenie jest wciąż aktualne?
      Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlega procedurze windykacyjnej.
    • Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?
      Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. Zapisów można dokonać za pośrednictwem aplikacji Well Fitness.
    •  Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?
      Tak, zespół pozostaje w niezmienionym składzie.
    • Czy klub pozostanie w tej samej lokalizacji?
      Tak, klub pozostanie w tej samej lokalizacji.
    • Zawiesiłem swój karnet w Fitarena/Quanfit/KIKO+, czy jest on wciąż zawieszony?
      Okres zawieszenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal pozostanie zawieszone.
    • Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?
      Tak, promocja nadal obowiązuje.
    • Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?
      Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo.
    • Czy będę mógł zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?
      Nie. Od 03.04.2024 powinieneś logować się na portal klienta Well Fitness, który jest dostępny pod linkiem: https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2.
      Login: adres e-mail podany w procesie rejestracji
      Hasło: w celu ustawienia hasła skorzystaj z opcji ‘nie pamiętam hasła’
    • Czy dotychczasowa aplikacja mobilna Fitarena/Quanfit/KIKO+ będzie działać po rebrandingu?
      Nie, z dniem 03.04.2024 powinieneś pobrać aplikację mobilną Well Fitness. Znajdziesz ją w sklepie Google oraz App Storze. Dane do logowania są takie same, jak do portalu klienta. Aplikacja mobilna pozwoli Ci min. zapisać się na zajęcia, a także wygenerować kod wejścia QR do klubu.
    • W jaki sposób mogę zawiesić swoje członkostwo?
      Aby zawiesić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu.
    • Czy moja karta członkowska wciąż działa?
      Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian.
    • Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?
      Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje pośrednik płatności ESPAGO.
    • Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?
      Tak, możesz uczęszczać do naszych klubów z kartą Medicover Sport. Zakres usług, z jakich możesz skorzystać z naszego klubu, zależy od Twojego pakietu Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Fit Projekt Sp z o.o. pozostają w mocy.
    • Mam wykupione treningi personalne w klubie Fitarena/Quanfit/KIKO+, czy będę mógł je nadal realizować?
      Tak, bez zmian będziesz mógł trenować ze swoim trenerem.
    •  Czy mogę nadal korzystać ze wszystkich klubów Fitarena/Quanfit/KIKO+ po rebrandingu na Well Fitness?
      Z dniem 03.04.2024 uzyskasz bezpłatny dostęp do 66 klubów Well Fitness. Wystarczy, że pobierzesz aplikację Well Fitness, udasz się do jednego z klubów WF i wygenerujesz kod wejścia do wybranego klubu.
    • Obawiam się, że ćwiczenie w moim klubie stanie się niekomfortowe z powodu dużej ilości ćwiczących. Czy klubowicze innych klubów Well Fitness również będą mogli korzystać z klubu Quanfit Cuprum Arena?
      Klub wciąż będzie działał w standardzie premium i jako jeden z dwóch w sieci Well Fitness będzie wyłączony z wzajemnego honorowania wejść pomiędzy klubami. Klubowicze Well Fitness będą mogli korzystać z klubu Quanfit Cuprum Arena pod warunkiem uiszczenia dodatkowej opłaty przy każdej wizycie.

 

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!

Kontakt Kontakt Kontakt