Dołącz do

FAQ - rebranding marki Fit Forma

FAQ - rebranding marki Fit Forma

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

1. Czy wszystkie kluby Fit Forma zostaną przemianowane na Well Fitness?

7 z 8 klubów zostanie wcielonych do sieci Well Fitness. Z wyjątkiem klubu Fit Forma Dąbrowa.

2. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.

3. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. W dalszej perspektywie Regulamin ulegnie zmianie, o czym będziesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu będziesz miał możliwość odstąpienia od umowy.

4. Kto jest właściciel moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest wciąż Mega Solar sp. z o.o.

5. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?

Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.

6. Nie chcę już trenować w waszych klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub.

7. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Okres wypowiedzenia określony w regulaminie twojego karnetu się nie zmienił.

8. Czy mogę zamrozić karnet ?

Tak, możesz zamrozić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Twojego członkostwa.

9. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona.

10. Czy moje długi są wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlegają procedurze windykacyjnej.

11. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. W Well Fitness obowiązują zapisy na zajęcia grupowe.

12. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?

Tak, Kadra zostaje ta sama.

13. Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach?

Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach.

14. Zamroziłam swój karnet w FIT FORMIE, czy jest on wciąż zamrożony?

Okres zamrożenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zamrożone do końca roku.

15. Kim jest nowy właściciel?

Właściciel nie zmienił się, wciąż pozostaje nim Mega Solar Sp. z o.o.

16. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje.

17. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo.

18. Czy mogę korzystać ze wszystkich klubów Well Fitness?

We wrześniu jeszcze nie, ale od października Klubowicze będą mogli korzystać z wszystkich klubów WF.

19. Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Jeszcze przez najbliższe dni tak. Pod koniec września poinformujemy Cię o zmianie sposobu logowania. Wtedy będzie można się zalogować za pośrednictwem nowego linku do portalu klienta: https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2/.

Login: adres e-mail przypisany do konta

Hasło: należy skorzystać z funkcji ‘zapomniałem hasła’

W kolejnym kroku będzie trzeba pobrać aplikację Well Fitness. Dane do logowania są takie jak powyżej.

20. W jaki sposób mogę zamrozić swoje członkostwo?

Aby zamrozić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu.

21. Czy moja karta członkostwa wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian.

22. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje Mega Solar sp. z o.o. oraz agent rozliczeniowy – ESPAGO.

23. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Multisport?

Nie we wszystkich klubach Well Fitness honorujemy karty MultiSport. W klubach, które przeszły rebranding z sieci FitForma ten dostawca nie jest honorowany.

24. Czy kluby będą otwarte 24h/7 tak, jak pozostałe kluby Well Fitness?

Mamy w planach uruchomienie wszystkich klubów 24/7. Będziemy na bieżąco informować Cię o rozwoju naszej oferty.

25. Jestem Klubowiczką Fit Forma Dąbrowa? Czy moje członkostwo wciąż jest aktywne? Czy mogę dalej trenować w innych klubach Fit Forma (później Well Fitness)?

Do końca września wszystko pozostaje bez zmian. Od października Klubowiczki Fit Formy Dąbrowa będą mogły trenować tylko w swoim macierzystym klubie. Wszystkie szczegółowe informacje, dotyczące członkostwa w klubie Fit Forma Dąbrowa przekażemy niebawem.

26. Czy ceny karnetów i ich rodzaje w klubach w Łodzi i Bełchatowie się zmienią?

Nie, ceny karnetów w klubach dawnej Fit Formy pozostają bez zmian. Wraz z otwarciem klubów 24/7 zostanie wprowadzony nowy karnet „nocny”, w cenie 59 zł (samoodnawialny) oraz 69 zł przedpłacony).

 

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!

Kontakt Kontakt Kontakt