- Czy wszystkie kluby Holmes Place zostaną przemianowane na Well Fitness?
Jeden z trzech klubów zostanie wcielony do sieci Well Fitness – klub Skorosze w Warszawie.
- Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?
Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.
- Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?
Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Wkrótce Regulamin ulegnie zmianie, o czym będziesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu będziesz miał możliwość odstąpienia od umowy.
- Kto jest właściciel moich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest wciąż Medicover Fitness Sp. z o.o.
- Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?
Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.
- Nie chcę już trenować w waszych klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?
Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub.
- Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?
Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Okres wypowiedzenia określony w regulaminie twojego karnetu się nie zmienił.
- Czy mogę zamrozić karnet ?
Tak, możesz zamrozić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Twojego członkostwa.
- Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?
Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona.
- Czy moje długi są wciąż aktualne?
Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlegają procedurze windykacyjnej.
- Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?
Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. W Well Fitness obowiązują zapisy na wszystkie zajęcia grupowe.
- Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?
Tak, Kadra się nie zmieni.
- Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach?
Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach.
- Zamroziłam swój karnet w HOLMES PLACE, czy jest on wciąż zamrożony?
Okres zamrożenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zamrożone.
- Kim jest nowy właściciel?
Właściciel nie zmienił się, wciąż pozostaje nim Medicover Fitness Sp. z o.o..
- Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?
Tak, promocja nadal obowiązuje.
- Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?
Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo.
- Czy mogę korzystać ze wszystkich klubów Well Fitness?
Tak, otrzymujesz dostęp do wszystkich klubów Well Fitness.
- Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?
Już nie. Teraz możesz zalogować się za pośrednictwem nowego linku do portalu klienta: https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2/.
Login: adres e-mail przypisany do konta
Hasło: należy skorzystać z funkcji ‘zapomniałem hasła’
W kolejnym kroku będzie trzeba pobrać aplikację Well Fitness. Dane do logowania są takie jak powyżej.
- W jaki sposób mogę zamrozić swoje członkostwo?
Aby zamrozić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu.
- Czy moja karta członkowska wciąż działa?
Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian.
- Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?
Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje Medicover Fitness Sp. z o.o. oraz agent rozliczeniowy – ESPAGO.
- Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?
Tak, wciąż honorujemy kartę Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Medicover Fitness Sp. z o.o. pozostają w mocy.
- Czy klub Skorosze będzie otwarty 24h/7 tak, jak pozostałe kluby Well Fitness?
Mamy w planach, aby wszystkie kluby były dostepne 24/7. Będziemy na bieżąco informować Cię o rozwoju naszej oferty.
Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!