Dołącz do

FAQ - rebranding klubu Holmes Place - Warszawa, Skorosze

FAQ - rebranding klubu Holmes Place - Warszawa, Skorosze

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

  1. Czy wszystkie kluby Holmes Place zostaną przemianowane na Well Fitness?

Jeden z trzech klubów zostanie wcielony do sieci Well Fitness – klub Skorosze w Warszawie. 

  1. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny. 

  1. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Wkrótce Regulamin ulegnie zmianie, o czym będziesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu będziesz miał możliwość odstąpienia od umowy. 

  1. Kto jest właściciel moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest wciąż Medicover Fitness Sp. z o.o. 

  1. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?

Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności. 

  1. Nie chcę już trenować w waszych klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub. 

  1. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Okres wypowiedzenia określony w regulaminie twojego karnetu się nie zmienił. 

  1. Czy mogę zamrozić karnet ?

Tak, możesz zamrozić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Twojego członkostwa. 

  1. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona. 

  1. Czy moje długi są wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlegają procedurze windykacyjnej. 

  1. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. W Well Fitness obowiązują zapisy na wszystkie zajęcia grupowe. 

  1. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?

Tak, Kadra się nie zmieni.

  1. Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach?

Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach. 

  1. Zamroziłam swój karnet w HOLMES PLACE, czy jest on wciąż zamrożony?

Okres zamrożenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zamrożone. 

  1. Kim jest nowy właściciel?

Właściciel nie zmienił się, wciąż pozostaje nim Medicover Fitness Sp. z o.o.. 

  1. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje. 

  1. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo. 

  1. Czy mogę korzystać ze wszystkich klubów Well Fitness?

Tak, otrzymujesz dostęp do wszystkich klubów Well Fitness. 

  1. Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Już nie. Teraz możesz zalogować się za pośrednictwem nowego linku do portalu klienta: https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2/ 

Login: adres e-mail przypisany do konta 

Hasło: należy skorzystać z funkcji ‘zapomniałem hasła’ 

W kolejnym kroku będzie trzeba pobrać aplikację Well Fitness. Dane do logowania są takie jak powyżej. 

  1. W jaki sposób mogę zamrozić swoje członkostwo?

Aby zamrozić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu. 

  1. Czy moja karta członkowska wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian. 

  1. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje Medicover Fitness Sp. z o.o. oraz agent rozliczeniowy – ESPAGO. 

  1. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?

Tak, wciąż honorujemy kartę Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Medicover Fitness Sp. z o.o. pozostają w mocy.  

  1. Czy klub Skorosze będzie otwarty 24h/7 tak, jak pozostałe kluby Well Fitness?

Mamy w planach, aby wszystkie kluby były dostepne 24/7. Będziemy na bieżąco informować Cię o rozwoju naszej oferty. 

 

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy! 

Kontakt Kontakt Kontakt