Dołącz do

FAQ - rebranding klubów Premium Gym

FAQ - rebranding klubów Premium Gym

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

1. Czy wszystkie kluby Premium Fitness & Gym będą rebrandowane na Well Fitness?

Nie, brand zmieni 8 z 12 klubów. Są to kluby:

Premium Fitness&Gym Rumia

Premium Fitness & Gym- Starogard

Premium Fitness & Gym- Gdynia Rdestowa

Premium Fitness&Gym Ciechanów

Premium Fitness&Gym Elbląg

Premium Fitness & Gym – Lębork

Premium Fitness & Gym – Wejherowo

Premium Fitness & Gym Siedlce

Pozostałe 4 kluby działają na obecnych zasadach.

2. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.

3. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Nowy Regulamin obowiązuje od 12 grudnia 2023r., jeśli nie akceptujesz nowego Regulaminu do ww. dnia możesz wypowiedzieć dotychczasową Umowę.

4. Kto jest właściciel moich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych pozostaje ten sam – Premium Fitness & Gym Sp. z o.o.

5. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?

Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.

6. Nie chcę już trenować w waszym klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub.

7. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Informacje dot. okresu wypowiedzenia znajdziesz w Regulaminie Well Fitness.

8. Czy mogę zawiesić karnet ?

Tak, możesz zawiesić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Well Fitness.

9. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zmieni się, do momentu zakończenia obecnego karnetu.

10. Czy moje zadłużenie jest wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlega procedurze windykacyjnej.

11. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. Zapisów można dokonać za pośrednictwem aplikacji Well Fitness.

12. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?

Tak, zespół pozostaje w niezmienionym składzie.

13. Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach?

Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach.

14. Zawiesiłem swój karnet w Premium Fitness & Gym, czy jest on wciąż zawieszony?

Okres zawieszenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zawieszone.

15. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje.

16. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo.

17. Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Nie. Od 12.12.2023 powinieneś logować się na portal klienta Well Fitness, który jest dostępny pod linkiem: https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2.

Login: adres e-mail podany w procesie rejestracji

Hasło: w celu ustawienia hasła skorzystaj z opcji ‘nie pamiętam hasła’

18. Czy dotychczasowa aplikacja mobilna eFitness wciąż działa?

Nie, z dniem 12.12.2023 powinieneś pobrać aplikację mobilną Well Fitness. Znajdziesz ją w sklepie Google oraz App Storze. Dane do logowania są takie same, jak do portalu klienta. Aplikacja mobilna pozwoli Ci min. zapisać się na zajęcia, a także wygenerować kod wejścia QR do klubu.

19. W jaki sposób mogę zawiesić swoje członkostwo?

Aby zawiesić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu.

20. Czy moja karta członkowska wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian.

21. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje pośrednik płatności ESPAGO.

22. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?

Tak, możesz uczęszczać do naszych klubów z kartą Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Premium Fitness & Gym Sp z o.o. pozostają w mocy.

23. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Multisport (Benefit)?

W klubach, które działały kiedyś pod szyldem Premium Fitness & Gym, możesz uczęszczać do naszych klubów z kartą Multisport.

24. Mam wykupione treningi personalne w klubie Premium Fitness & Gym, czy będę mógł je nadal realizować?

Tak, bez zmian będziesz mógł trenować ze swoim trenerem.

25. Czy mogę nadal korzystać ze wszystkich klubów Premium Fitness & Gym?

Nie, ale z dniem 12.12.2023 uzyskasz dostęp do 52 klubów Well Fitness.

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!

26. Od kiedy będzie możliwość zakupu karnetu w Well Fitness, dla nowych Klubowiczów?

Sprzedaż karnetów Well Fitness zostanie uruchomiona w dniu rebrandingu, tj. 12.12.2023r.

Kontakt Kontakt Kontakt