Dołącz do

FAQ - rebranding marki Up Fit

FAQ - rebranding marki Up Fit

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

1. Czy wszystkie kluby UP zostaną przemianowane na Well Fitness?

Nie, tylko 4 z 9 klubów zostaną wcielone do sieci Well fitness. Są to kluby: 

UP_SWARZĘDZ ETC 

UP_POZNAŃ BG 

UP_POZNAŃ NIKU 

UP_POZNAŃ PIXEL

2. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.  

3. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Wkrótce Regulamin ulegnie zmianie, o czym będziesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu będziesz miał możliwość rezygnacji. 

4. Kto jest właścicielem moich danych osobowych?

Administrator danych osobowych pozostaje ten sam – Up To You sp. z o.o.

5. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?

Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.

6. Nie chcę już trenować w waszych klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub. 

7. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Okres wypowiedzenia określony w regulaminie twojego karnetu się nie zmienił. 

8. Czy mogę zamrozić karnet ?

Tak, możesz zamrozić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Twojego członkostwa.

9. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona.

10. Czy moje zadłużenie jest wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlegają procedurze windykacyjnej.

11. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. W Well Fitness obowiązują zapisy na wszystkie zajęcia grupowe.

12. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?

Tak, Kadra zostaje ta sama.

13. Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach?

Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach.

14. Zamroziłam swój karnet w UP, czy jest on wciąż zamrożony?

Okres zamrożenia Twojego członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zamrożone.

15. Kim jest nowy właściciel?

Właścicielem klubów jest ten sam podmiot – Up To You sp z o.o. Zmieniła się jedynie struktura własnościowa Spółki.

16. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje.

17. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo. 

18. Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Tak. Jeżeli wystąpią jakieś zmiany, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy mailowo.  

19. W jaki sposób mogę zamrozić swoje członkostwo?

Aby zamrozić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu. 

20. Czy moja karta członkowska wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian. 

21. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje pośrednik płatności ESPAGO. 

22. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?

Tak, możesz uczęszczać do naszych klubów z kartą Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Up To You sp z o.o. pozostają w mocy?  

23. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Multisport (Benefit)?

W klubach, w których była taka możliwość, na kartę Multisport będzie można uczęszczać do końca kwietnia 2023 roku. 

24. Mam wykupione treningi personalne w klubie UP, czy będę mógł je nadal realizować?

Tak, bez zmian będziesz mógł trenować ze swoim trenerem. 

25. Czy mogę nadal korzystać ze wszystkich klubów UP? 

Możesz korzystać z 4 klubów UP: 

UP_SWARZĘDZ ETC 

UP_POZNAŃ BG 

UP_POZNAŃ NIKU 

UP_POZNAŃ PIXEL 

 

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!

Kontakt Kontakt Kontakt