Dołącz do

FAQ - rebranding

FAQ - rebranding

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

Informacje na temat warunków członkowska

  1. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet pozostanie aktywny, a warunki członkostwa nie ulegną zmianie. 

  1. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Regulamin uległ zmianie, o czym poinformowaliśmy Cię mailowo. Nie musisz podpisywać nowej umowy.  

  1. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór?

Poinformujemy Cię o tym wkrótce. Do momentu pierwszego poboru możesz korzystać z klubów bez opłat.  

  1. Chcę zwrotu środków za niewykorzystane treningi personalne.

Treningi personalne zakupione w Calypso są wciąż ważne, co oznacza, że możesz je kontynuować ze swoim trenerem. 

  1. Nie chcę już trenować w waszych klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę wyłącznie za pośrednictwem wiadomości elektronicznej przesłanej na adres Spółki wskazany na Stronie Internetowej, tj. support@wellfitness.pl. Wiadomość e-mail powinna zostać wysłana z adresu, który jest przypisany do konta Klubowicza w celu jednoznacznej identyfikacji i zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia. Wypowiedzenie  uważa się za złożone w  dniu otrzymania wiadomości przez Spółkę. 

  1. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Okres wypowiedzenia jest określony w regulaminie klubowicza.

  1. Czy mogę zamrozić karnet?

Tak, możesz zamrozić karnet zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie twojego członkostwa.  

  1. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona. 

  1. Czy moje długi są wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlega procedurze windykacyjnej.  

  1. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. Na zajęcia obowiązują zapisy, dzięki nim otrzymujesz gwarancję miejsca na twoich ulubionych zajęciach. 

  1. Jaki regulamin obowiązuje?

Obowiązuje Cię Regulamin, który wszedł w życie z dniem 10.07.2023., o czym poinformowaliśmy Cię mailowo.  

  1. Zamroziłam swój karnet w Calypso, czy jest on wciąż zamrożony?

Okres zamrożenia Twoje członkostwa nie zmienił się. Twoje członkostwo nadal będzie zamrożone. 

  1. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje. 

  1. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

  W tym celu skontaktuj się mailowo lub osobiście z recepcją swojego klubu. 

  1. Czy w ramach swojego karnetu mogę korzystać z klubów Calypso?

Nie, natomiast otrzymujesz dostęp do dodatkowych 32 klubów Well Fitness, z których aż 30 jest czynnych całodobowo, 7 dni w tygodniu.

  1. Czy mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Od 11.07.2023 obowiązuje nowy portal Klubowicza, który dostępny jest TUTAJ.

Twoim loginem jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Aby wygenerować nowe hasło, należy skorzystać z funkcji ‘Nie pamiętam hasła’. W razie pytań skontaktuj się z recepcją klubu. 

  1. W jaki sposób mogę zamrozić swoje członkostwo?

Zgłaszając taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres klubu. Listę adresów do klubów znajdziesz poniżej: 

zlotetarasy@wellfitness.pl 

ursynow@wellfitness.pl 

browarywarszawskie@wellfitness.pl 

sulejowek@wellfitnes.pl 

czeladz@wellfitness.pl 

wroclawska@wellfitness.pl 

korfantego@wellfitness.pl 

ogrodygeyera@wellfitness.pl 

imagine@wellfitness.pl 

bramamiasta@wellfitness.pl 

teczowa@wellfitness.pl 

polwiejska@wellfitness.pl 

  1. Czy moja karta członkostwa wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian. Dodatkowo otrzymujesz możliwość wejścia do klubu za pomocą kodu QR* wygenerowanego w aplikacji mobilnej Well Fitness.

* dostępne w wybranych klubach 

  1. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Multisport?

Nie, ale możesz uczęszczać do naszych klubów w ramach abonamentu Medicover Sport oraz karty Be Active. 

  1. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Be Active?

 Tak, w dalszym ciągu możesz korzystać z 12 klubów Well Fitness należących do spółki Elford.

 

Informacje dotyczące zmiany

  1. Co właściwie się zmienia z jakiego powodu zmiany zostały wprowadzone? 

    Najważniejsza zmiana dotyczy marki, pod którą kluby 10.07.2023r rozpoczęły swoje funkcjonowanie. Nie będzie to już Calypso, a Well Fitness. Spółka, która jest właścicielem klubów się nie zmienia, wciąż jest to Elford sp. z o.o. Kluby, które zaczynają działanie jako Well Fitness, to:
    Warszawa Browary WarszawskieWarszawa Ursynów

    Warszawa Złote Tarasy

    Łódź Brama Miasta

    Łódź Imagine

    Łódź Ogrody Geyera

    Katowice Korfantego

    Katowice Wrocławska

    Wrocław Tęczowa

    Poznań Półwiejska

    Sulejówek

    Czeladź

    Z przyczyn formalnoprawnych nie mogliśmy Państwa poinformować o powyższym w terminie wcześniejszym.
     

  2. Z jakich klubów mogę teraz korzystać?

    Od 10.07.2023r. nie możesz korzystać z klubów wciąż działających pod marką Calypso. Well Fitness staje się jedną z wiodących sieci klubów fitness. Dołączenie do niej kolejnych 12 klubów to kolejny krok w kierunku budowania silnej pozycji marki na terenie kraju. Dzięki podjętej decyzji, Klubowicze zyskają dostęp do łącznie 44 klubów w Polsce, które w zdecydowanej większości działają w systemie 24/7.
  3. Kto jest właściciel moich danych osobowych? 

    Administratorem Twoich danych osobowych pozostaje Elford sp. z o.o. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie Centrum Prywatności.

  4. Gdzie znajdę dokumenty dotyczące przetwarzania danych osobowych? 

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz TUTAJ. Regulamin klubu jest dostępny TUTAJ.

  5. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama? 

    Tak, kadra pracownicza zostaje ta sama.

  6. Czy kluby pozostaną w tych samych lokalizacjach? 

    Tak, kluby pozostają w tych samych lokalizacjach.

  7. Kim jest nowy właściciel? 

    Właściciel się nie zmienia, wciąż pozostaje nim Elford Sp. z o.o. Zmiana dotyczy marki, pod którą od 10.07 kluby funkcjonują, tj. Well Fitness.

  8. Czy mogę korzystać ze wszystkich klubów Well Fitness?

    Tak, możesz korzystać łącznie z 44 klubów Well Fitness zlokalizowanych na terenie całej Polski.

  9. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

    Dane karty płatniczej tak jak dotychczas przechowuje Elford sp z o.o. oraz agent rozliczeniowy –  ESPAGO.

 

Informacje dotyczące usług WF

  1. Czy kluby będą otwarte 24/h tak, jak pozostałe kluby Well Fitness?

Pracujemy nad tym, aby i Twój klub mógł funkcjonować 24 godziny na dobę. Od dziś możesz korzystać z wszystkich klubów WF, a większość z nich działa w trybie całodobowym. O wszystkich zmianach w ofercie będziemy informować na bieżąco. 

  1. Co zyskam, pozostając Klubowiczem Well Fitness?

To co wyróżnia markę Well Fitness, to społeczność, która wspiera w budowaniu zdrowych nawyków, dając jednocześnie Klubowiczom konkretne, wspierające usługi, z których mogą korzystać przy osiąganiu swoich celów treningowych, a są to: 

  • Dostęp do 44 klubów, z których większość działa w trybie 24/7 – znajdź swój klub
  • Program Well Start dla początkujących lub chcących poprawić swoją technikę  
  • Well Hydrated – abonamentowy, stały dostęp do wody i napojów izotonicznych 
  • Różnorodna oferta zająć grupowych, w tym zajęcia flagowe, takie jak: BE PUMPIN, BE FIIT, BE A  WOMAN. 
  1. W jaki sposób będzie się teraz odbywało wejście do klubu?

Na razie Klubowicze wchodzą na trening tak jak do tej pory, w ciągu najbliższych dni wprowadzimy wiele ułatwień, w tym aplikację mobilną, dzięki której będzie można wejść do klubu, za jej pomocą – generując kod QR i skanując go na bramkach.  

 

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z recepcją Twojego klubu. Z chęcią pomożemy!