Dołącz do

FAQ - rebranding klubu OVO Wrocław

FAQ - rebranding klubu OVO Wrocław

Witamy w rodzinie Well Fitness!
Aby pomóc Wam odnaleźć się w nowej sytuacji i rozpocząć przygodę z Well Fitness, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

FAQ

1. Czy wszystkie kluby Holmes Place będą rebrandowane na Well Fitness?

Nie, tylko klub Holmes Place OVO zmieni brand na Well Fitness.

2. Od kiedy mój karnet będzie znowu aktywny?

Twój karnet jest i będzie niezmiennie aktywny.

3. Czy muszę podpisywać nową umowę/regulamin?

Nie, nie musisz podpisywać nowego Regulaminu/Umowy. Nowy Regulamin obowiązuje od 27 grudnia 2023 r. Jeśli nie akceptujesz nowego Regulaminu, do ww. dnia możesz wypowiedzieć dotychczasową Umowę.

4. Kto jest właścicielem moich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych pozostaje ten sam – Well Fitness Sp. z o.o. Informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć na stronie wellfitness.pl w zakładce “Centrum prywatności”.

5. Kiedy odbędzie się pierwszy pobór płatności?

Zgodnie z Twoim harmonogramem płatności.

6. Nie chcę już trenować w waszym klubie, jak mogę wypowiedzieć umowę?

Klubowicz może wypowiedzieć umowę osobiście w recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej na adres danego Klubu. Wiadomość e-mail powinna zawierać dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, nazwę klubu macierzystego. Wypowiedzenie zaczyna obowiązywać w dniu otrzymania wiadomości przez Klub.

7. Ile wynosi okres wypowiedzenia dla mojego karnetu?

Jest to zależne od członkostwa, z którego korzystasz. Informacje dot. okresu wypowiedzenia znajdziesz w Regulaminie Well Fitness.

8. Mogę zawiesić karnet ?

Tak, możesz zawiesić karnet zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Well Fitness.

9. Czy zachowam starą cenę swojego członkostwa?

Tak, cena Twojego członkostwa nie zostanie zmieniona.

10. Czy moje zadłużenie jest wciąż aktualne?

Tak, Twoje zadłużenie jest wciąż aktualne i podlega procedurze windykacyjnej.

11. Czy mogę dalej korzystać z zajęć fitness? Czy obowiązują zapisy?

Tak, możesz bez zmian korzystać z zajęć fitness. Zapisów można dokonać za pośrednictwem aplikacji Well Fitness.

12. Czy kadra pracownicza (trenerzy, instruktorzy, recepcja) zostaje ta sama?

Tak, zespół pozostaje w niezmienionym składzie.

13. Czy klub pozostanie w tej samej lokalizacji?

Tak, klub pozostanie w tej samej lokalizacji.

14. Zawiesiłem swój karnet w Holmes Place, czy jest on wciąż zawieszony?

Okres zawieszenia Twoje członkostwa się nie zmienił. Twoje członkostwo nadal będzie zawieszone.

15. Kupiłem karnet w ofercie promocyjnej, co z ceną mojego karnetu w kolejnych miesiącach? Czy promocja nadal będzie obowiązywać?

Tak, promocja nadal obowiązuje.

16. Chciałbym otrzymać fakturę za ostatnie 3 miesiące, jak mogę ją otrzymać?

Skontaktuj się z recepcją klubu osobiście lub mailowo.

17. Czy będę mógł zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?

Nie. Od 28.12.2023 powinieneś logować się na portal klienta Well Fitness, który jest dostępny pod linkiem:  https://wellfitness.perfectgym.pl/ClientPortal2.

Login: adres e-mail podany w procesie rejestracji

Hasło: dotychczasowe hasło używane w aplikacji Holmes Place

18. Czy dotychczasowa aplikacja mobilna Holmes Place będzie działać po rebrandingu?

Nie, z dniem 28.12.2023 powinieneś pobrać aplikację mobilną Well Fitness. Znajdziesz ją w sklepie Google oraz App Storze. Dane do logowania są takie same, jak do portalu klienta. Aplikacja mobilna pozwoli Ci min. zapisać się na zajęcia, a także wygenerować kod wejścia QR do klubu.

19. W jaki sposób mogę zawiesić swoje członkostwo?

Aby zawiesić członkostwo należy zgłosić taką dyspozycję w recepcji klubu lub mailowo na adres swojego klubu.

20. Czy moja karta członkowska wciąż działa?

Tak, Twoja karta członkowska działa bez zmian.

21. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?

Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje pośrednik płatności ESPAGO.

22. Czy mogę uczęszczać do klubów na kartę Medicover Sport?

Tak, możesz uczęszczać do naszych klubów z kartą Medicover Sport. Zakres usług, z jakich możesz skorzystać z naszego klubu, zależy od Twojego pakietu Medicover Sport. Wszystkie umowy zawarte przez Well Fitness Sp z o.o. pozostają w mocy.

23. Mam wykupione treningi personalne w klubie Holmes Place OVO, czy będę mógł je nadal realizować?

Tak, bez zmian będziesz mógł trenować ze swoim trenerem.

24. Czy mogę nadal korzystać ze wszystkich klubów Holmes Place?

Nie, ale z dniem 28.12.2023 uzyskasz bezpłatny dostęp do 53 klubów Well Fitness. Wystarczy, że pobierzesz aplikację Well Fitness, udasz się do jednego z klubów WF, i wygenerujesz kod wejścia do wybranego klubu.

25. Obawiam się, że ćwiczenie w moim klubie stanie się niekomfortowe z powodu dużej ilości ćwiczących. Czy klubowicze innych klubów Well Fitness również będą mogli korzystać z klubu OVO?

Klub wciąż będzie działał w standardzie premium i jako jedyny z sieci Well Fitness będzie wyłączony z wzajemnego honorowania wejść pomiędzy klubami. Klubowicze Well Fitness będą mogli korzystać z klubu OVO pod warunkiem uiszczenia opłaty w wysokości 50 PLN przy każdej wizycie.

26. Czy będę miał możliwość pobrania faktury za członkostwo z portalu klienta, tak jak funkcjonowało to w przeszłości?

Pracujemy nad tym, abyś wkrótce mógł pobierać faktury za swoje członkostwo z portalu klienta. Do czasu wdrożenia tej funkcjonalności, w celu uzyskania faktury skontaktuj się z recepcją klubu.

27. Dlaczego muszę dopłacać za wejście do WF OVO? Kupiłem karnet Well Fitness i byłem zapewniany, że dostęp będę miał do wszystkich klubów.

Klub WF OVO jest klubem o podwyższonym standardzie, które nie były przewidziane w pierwotnej ofercie Well Fitness. W Klubie WF OVO świadczone są usługi, które nie były dotychczas świadczone w żadnym z klubów Well Fitness, nie były przewidziane w Cenniku jak również w Regulaminie Klubowicza. Do ww. Usług zalicza się m. in dostęp do pływalni, na której obowiązują dodatkowe zasady korzystania z tejże usługi. Klub ten posiada również odrębny regulamin, uwzględniający specyfikę świadczonych w nim usług. W powyższych względów, w celu uzyskania dostępu do usług Klubu OVO WF koniecznym jest akceptacja regulaminu obowiązującego w tym Klubie i wniesienie dodatkowej opłaty za wejście jednorazowe lub zakup członkostwa, które będzie umożliwiało korzystanie z usług klubu OVO WF.

Jeśli w dalszym ciągu nurtuje Cię jakieś pytanie, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy!

 

Kontakt Kontakt Kontakt